Imba lvl 80 Hunter 5500+gs sælges

Gamers Globe CommunityForaKøb & SalgImba lvl 80 Hunter 5500+gs sælges

Dette emne har 1 stemme, indeholdende 1 svar, og var sidst opdateret af Avatar af Ghosty Ghosty for 674 dage siden.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
Forfatter Indlæg
Forfatter Indlæg
19. marts 2010, kl. 12:30 #1587
Ghosty

Imba lvl 80 Hunter 5500+gs . Dps i 25 man single target ca 8.5k+. Sælges da jeg ikke har tid til wow mere, jeg har spillet i mange år og acc har været min fra start. Sælges ved personlig fremmøde, eller du kan overføre til min konto. Og klare resten over tlf.

Min hunter har meget icc 25/10 gear bla. icc 25 staff og bue samt flere icc 25 og icc 10 ting, som kan ses på screenshot jeg kan sende per mail fx, og det som faktisk trækker gearscoren ned er mine 2 trinkets, af den ene er darkmoon greatness card som stadig er super. Ellers har jeg Jewelcrafting i 450, Alchemy(transmutemaster) 450 Har næste evig suply til transmute :) . Cooking 450, Fishing 450. Er halvvejs i exalted The Ashen Verdict. Er exalted sons of hodir. Har duel spec. Har epic flight skill/mount. Ellers har min char godt ry på serveren samt jeg har købt lidt lvling gear til min pala alt som i kan se på billedet. Der er også en god guild bank, på min alt bank char, for at få mere plads.
Char er på realm ravencrest. Du kan kontakte mig på min mail hckpdk@hotmail.com

4. april 2010, kl. 08:54 #1588
Ghosty

ACC ER SOLGT

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at kunne svare til dette emne.