Viser 1 indlæg
Viser 1 indlæg
Du skal være logget ind for at kunne svare til dette emne.
Gamers Globe Community › Forums › Køb & Salg › wow acc sælges, 2x lvl 80, resto druide 6112 gs/mage 5,8 gs
| Forfatter | Indlæg |
|---|---|
| Forfatter | Indlæg |
| 2. oktober 2010, kl. 18:07 #1602 | |
|
freaky |
Heey allesammen, er kørt lidt død i wow pt, og overvejer derfor at sælge mit account, har selv lvlet begge mine chars op, og har alt info som cd key’s osv,det haster ikke for mig at sælge det, men hvis det rigtige bud kommer sælger jeg det TAUREN DRUIDE: Dette er min main char, og derfor den toon jeg har spillet mest på, den har pt mainspec resto, 6112 gs, offspec tank, 5668 gs, derudover har jeg fuld dps gear til boomkin, med 5920 gs, liggende i min bank, samt lidt blandet pvp gear til de forskelige specs BLOOD ELF MAGE: Min Alt, som jeg mest har brugt i pvp og spillet som frost mage. den har pt, main spec frost, 5786 (pvp gear, ca 1200 ressiliece) og off spec arcane, og fuld pve gear 5800 gs, Har ikk gidet og grinde achievs og mounts osv på denne toons også, men den har naturligvis også 10 mans kingslayer. Proffesions består af engineering 406/450, men har fået turbo boots og andre småting som er meget gode i pvp, og primært os var derfor jeg lvlede det op, samt jewelcrafting 419/450, jeg har ikke lagt lige så meget tid og krafter i denne char som den anden, men har fået gearet den godt op. Der står os en level 30 pala og 24 rouge med fuld lvl gear på samme server, og en lvl 70 dk og 45 priest på en anden server. Kom med et seriøst bud hvis du er interesseret |
Du skal være logget ind for at kunne svare til dette emne.
Log ind for at deltage i debatten. Du kan også oprette en ny konto.